Gratis kasino support

kasinosupport

Som på många andra webbsidor har gratis kasinon online en kundsupport. Detta är ett sätt för nätkasinot att få kontakt med sina kunder och vice versa vid problem eller funderingar. Det kan vara bra för att förbättra sin spelsajt eller för att lösa buggar som uppstått vid till exempel kasinospel och kampanjer. Det finns tre olika sätt att onlinekasinon vanligtvis använder sig av inom deras kundservice.

Vi ser gärna en kombination av alla tre plus en fyllig FAQ för att ge den absolut bästa och ultimata support och hjälpen till spelportalens kunder. Genom en chatt, e-post och telefon kan hjälp fås via ett sätt som passar alla. För svenska kasino spelare vill man självklart få hjälp från en svensk kundsupporter. Detta kan vara avgörande för tryggheten av sajten trots att vi i Sverige har stora kundskaper i det engelska språket.

Live chat

Att som spelare kunna kontakta kasinosupportrar via en chat är något som är snabbt, enkelt och väldigt bekvämt. För att kunna öppna chatten behöver du oftast ange ditt namn och din e-mailadress, detta gör att kundsupportrarna kan hitta dig som kund direkt. Där med ökar din bekvämlighet och du får svar snabbt. Den stora fördelen med live chat är att man får ett härlig kundbemötande som känns personligt och i brådskande frågor ett mycket bra alternativ för hjälp.

E-mail

Är ditt ärende inte brådskande eller du vill ha en mer distanserad hjälp kan du kontakta supportrarna via e-post. I tur och ordning svarar de på e-mailen och är det fullt ös på spelportalen kan det dröja innan svar. Det är däremot en avslappnad miljö, inga ord slängs ut för tidigt och man kan efterhand bearbeta sin fråga eller problemet. Att gratis kasinon erbjuder e-mailsupport är mycket vanligt.

Telefonsupport

kundsupport

Den här typen av kundservice ser vi inte vanligtvis på onlinekasinon. Det är dock ett uppskattat alternativ när det kommer till att få ett vänligt bemötande. Här tas du personligt emot och kan få hjälp med alla funderingar och frågor utan att behöva skriva en uppsats. Det kan vara bekvämt för dig som inte har tillgång till en smartphone eller en dator. Vi hoppas på att fler gratis kasinon på internet ska öppna upp en telefonlinje.

FAQ

Det finns gånger då man som spelare inte vill kontakta kundservice direkt, man kanske inte är tålmodig nog för svar eller känner att man hade kunnat lösa problemet själv. Då finns det vanligtvis en FAQ på spelsajterna. Förkortningen står för Frequently Asked Question det vill säga är det frågor som ofta ställs till kundsupporten och därmed har de kunnat sammanställa dessa. Där kan du hitta alla storters frågor och svar, till exempel om insättningsbonusar, välkomsterbjudande, kontouppgiftsfrågor, registrering, betalningsmetoder och mycket mycket mer.